آیا خرید حضوری برای مشتریان ممکن است؟
از آنجایی که سرای برق ایران فروشگاه اینترنتی است، لذا خرید و تحویل سفارش تنها از طریق سایت امکانپذیر می باشد.
در چه ساعاتی میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
سفارش کالا در تمامی روزهای سال به صورت 24 ساعته امکان پذیر است.
آیا کالاهای موجود در سایت سرای برق ایران گارانتی دارند؟
بسته به نوع کالا گارانتیها نیز متفاوت است. در صفحه مخصوص هر محصول نوع گارانتی آن ذکر شده است. برخی از کالاها ممکن است هیچگونه گارانتی نداشته باشند اما تمامی محصولات مشمول بازگشت 7 روزه کالا تحت شرایط معین خواهند شد.
چه محصولاتی را میتوانم سفارش دهم؟
تمامی محصولاتی که در سایت با عنوان موجود نمایش داده شده و برای آنها قیمت تعیین شده است.
قیمت محصولات در سرای برق ایران در مقایسه با سایر فروشگاه ها چگونه است؟
فروشگاه سرای برق ایران همواره سعی در ارائه محصولات با مناسب ترین قیمت دارد. قیمت محصولات در این فروشگاه بسیار رقابتی و در مقایسه با سایر فروشگاه ها بسیار مناسب است. ضمن اینکه گاهی برخی از محصولات در شرایط ویژه به فروش میرسند که قیمت آنها بسیار پایین تر از قیمت بازار است.
آیا میتوانم چند محصول را به صورت همزمان سفارش دهم؟
بله، شما میتوانید از یک محصول به تعداد زیاد و یا چند محصول مختلف را به صورت همزمان سفارش دهید.
پس از ثبت سفارش، مبلغ مورد نظر را چگونه پرداخت کنم؟
ثبت سفارش در سایت از طریق درگاه بانکی انجام خواهد شد.
آیا پس از ثبت قیمت نهایی که در سایت قید شده، باید هزینه دیگری پرداخت کنم؟
بدیهی است که مشتری فقط هزینه کالا را میپردازد و در سایت هزینه های اضافه مانند مالیات بر ارزش افزوده، عوارض و… به مشتری تحمیل نمیشود.
چطور از وضعیت سفارش مطلع شوم؟
پس از تکمیل سفارش و تایید همکاران بخش فروش بابت ارسال، سفارش در نوبت ارسال خواهد رفت.
سفارشات بوشهر که قبل از ساعت 12 هر روز ثبت شوند در بازه زمانی 16-20 همان روز کاری به دست مشتری میرسد.
ارسال برای سایر شهرها نیز فردای روز ثبت سفارش (اگر روز تعطیل نباشد) ارسال می گردد.
با وارد کردن کد رهگیری در سایت پست، میتوان شرایط دریافت کالا در شهر خود را پیگیری کرد.
در صورت کسر وجه از حساب و تایید نشدن سفارش چه کنم؟
در این شرایط ابتدا باید مطمئن شد مبلغ از حساب کسر شده که این موضوع با دریافت تراکنش های بانکی و یا دریافت SMS پرداخت از طرف بانک مشخص میشود. اگر مبلغ در حساب بانک طرف قرارداد باقی بماند، بین 2-3 ساعت تا نهایتا 72 ساعت بعد مبلغ بازگشت داده میشود. اما اگر پس از ثبت سفارش یا پرداخت، SMS تایید برای شما ارسال نشد یا در اولین فرصت در روز کاری با شما تماس گرفته نشد، میتوان با همکاران بخش پشتیبانی موضوع را هماهنگ کرده تا پس از تایید مبلغ و دریافت شماره کارت مشتری، مبلغ عودت داده شود.
سوالات در چه زمانی پاسخ داده میشود؟
سوالاتی که در واتساپ مطرح می شود، عموما در کمتر از یکساعت پاسخ خواهیم داد.
آیا فروش ویژه انبوهسازان و همکاران وجود دارد؟
بله؛ انبوهسازان و همکاران محترم برای دریافت لیست قیمت ویژه لطفا با ما تماس بگیرید یا به صفحه اختصاصی “فروش عمده تجهیزات برق ساختمان” مراجعه نمایید.